تفاوت طب چینی و طب غربی در درمان بیماری های کلیه چه هستند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

تفاوت طب چینی و طب غربی در درمان بیماری های کلیه چه هستند

چه تفاوتی از طب چینی و طب غربی در درمان بیماری های کلیوی هستند؟ برای درمان بیماری کلیه، اول ما نیاز به توقف واکنش التهاب در کلیه شما. این است که سخت نیست، هر دو طب غربی و طب چینی می تواند دستیابی به آن.

طب غربی

در کشور های غربی آنها اغلب استفاده از هورمون و یا immunosuppressor برای کنترل سیستم دفاعی بدن پس از آن متوقف مجتمع آنتی ژن آنتی بادی تولید بدن ما است. اما می توان آن مجتمع آنتی ژن آنتی بادی قبل از تولید را تمیز کنند. سپس مجتمع آنتی ژن آنتی بادی آنتی بادی تبدیل خواهد شد و کلیه شما از بین ببرد. بنابراین شما می توانید با استفاده از immunosuppressor را متوقف کند. هنگامی که شما immunosuppressor متوقف مجتمع آنتی ژن آنتی بادی افزایش خواهد یافت. با این حال آن کافی نیست. به طور معمول بیماری کلیه های پاسخ ایمنی التهابی و یا رسوب آلبومین باعث شد. سپس کلیه آسیب دیده توسط رسوب ایمنی پیچیده و آلبومین در کلیه است. همانطور که برای درمان در کشور های غربی، از آن استفاده میکنند ACEI یا ARB داروهای کنترل فشار داخلی گلومرول سپس کاهش نشت پروتئین ادرار کردن. اما می توان آن رسوب آلبومین در کلیه را تمیز کنند و ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه.

طب چینی

با استفاده از طب چینی برای ترویج گردش خون و حذف استاز. خارجی کیسه گیاهان چینی، مواد فعال گیاهان چینی می تواند به طور مستقیم از طریق کلیه طحالی Shenshu نفوذ و ترکیب با پیچیده ایمنی، تقسیم آنها و تخلیه آنها را از بدن است. علاوه بر این، طب چینی می تواند رگ های خونی گشاد می شوند، بهبود گردش خون و افزایش جریان خون در کلیه ها، بسیار پیچیده و فوق العاده ماتریس سلولی ایمنی که باعث فیبروز کلیوی می تواند مرخص شد. سپس ما می تواند GFR بهبود و CCR سطح عملکرد کلیه.

در یک کلام، طب غربی می تواند علائم و نشانه های بیماری های کلیوی در یک زمان کوتاه از بین بردن و طب چینی می تواند حل مشکل کلیه را تشکیل می دهند ریشه آن است. بنابراین اگر شما می خواهید برای دریافت اثر درمانی بهتر شما باید در هر دو آنها را نه تنها یکی بستگی دارد.





:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: